ხშირად დასმული კითხვები

Question როგორ ხდება ნივთის შეძენა?
Answerნივთის შესაძენად, პირველ რიგში, საჭიროა რეგისტრაციის გავლა.  რეგისტრაციის გავლის შემდეგ, დაამატეთ სასურველი ნივთი შესაბამისი კატალოგიდან კალათში. შემდეგ დააჭირეთ კალათის ღილაკს, გაეცანით ინფორმაციას და მოახდინეთ გადახდის პროცედურა. ვიდეო ინსტრუქცია.
Question როგორ ხდება მიწოდება?
AnswerFitroom-ის მიწოდების სერვისი მთელს საქართველოს მოიცავს;

თბილისის მასშტაბით გვაქავს უფასო და ფასიანი მიწოდების სერვისი, დეტალები იხილეთ ანგარიშსწორებისდა მიწოდების გვერდზე.

Question რეგიონებში თუ გაქვთ მიტანის სევისი?
Answerდიახ, მიწოდება ხდება მთელი საქართველოს მასშტაბით, დეტალები იხილეთ ანგარიშსწორების და მიწოდების გვერდზე.
Question როგორ ხდება ანგარიშსწორება?
Answerპროდუქციის საფასურის გადახდა ხდება  ვიზა და მასტერ ქარდის პლასტიკური ბარათებით (Visa International, Master Card International).
Question შეიძლება თუ არა პროდუქტის გადაცვლა ან დარბუნება?
Answerდიახ, შესაძლოა პროდუქციის დაბრუნება და გაცვლა. დეტალურ ინფორმაციას შეგიძლიათ ამ ბმულზე გაეცნოთ.
Question როგორ გავიგო ჩემი ზომა?
Answerპროდუქტის გვერდზე არის მითითებული ზომის ცხრილი ან შეგიძლიათ მიმართოთ ჩვენ ადმინისტრატორს მესინჯერის საშუალებით, რომელიც სიამოვნებით დაგეხმარებათ სწორი ზომის შერჩევაში.
Question რა ხდება თუ არ მომერგო ან არ მომეწონა პროდუქცია?
Answerიმ შემთხვევაში თუ არ მოგერგოთ ან არ მოგეწონათ შეძენილი პროდუქტი, შეგიძლიათ დაბრუნება ან გაცვლა. პროდუქტის დაბრუნებას უზრუნველყოფს მომხმარებელი. დეტალები იხილეთ ამ ბმულზე.
Question როგორ გამოვიწერო პროდუქცია, რომელიც არ არის მარაგში?
Answerიმ შემთხვევაში თუ გსურთ პროდუქტის გამოწერა, რომელიც არ არის მარაგში.

უნდა მიმართოთ ადმინისტრატორს მესინჯერის საშუალებით.

ამანათის ჩამოსვლის ვადა შეადგენს 10-16 სამუშაო დღეს, თუ არ ემთხვევა დღესასწაულები ან არ არის სხვა შეფერხება ლოჯისტიკურ კომპანიის მხრიდან.

Question რა არის Push-up ელასტიკი?
AnswerPush-up ელასტიკი არის ელასტიკი, რომელიც ვიზუალურად ამრგვალებს უკანალს და ანიჭებს იდეალურ ფორმას.
Question საიდან ჩამოგაქვთ პროდუქცია?
Answerჩინეთი, დუბაი და ამერიკიდან.