ხშირად დასმული კითხვები

კითხვა როგორ ხდება ნივთის შეძენა?
პასუხინივთის შესაძენად, პირველ რიგში, საჭიროა რეგისტრაციის გავლა.  რეგისტრაციის გავლის შემდეგ, დაამატეთ სასურველი ნივთი შესაბამისი კატალოგიდან კალათში. შემდეგ დააჭირეთ კალათის ღილაკს, გაეცანით ინფორმაციას და მოახდინეთ გადახდის პროცედურა. ვიდეო ინსტრუქცია.
კითხვა როგორ ხდება მიწოდება?
პასუხიFitroom-ის მიწოდების სერვისი მთელს საქართველოს მოიცავს;

თბილისის მასშტაბით გვაქავს უფასო და ფასიანი მიწოდების სერვისი, დეტალები იხილეთ ანგარიშსწორებისდა მიწოდების გვერდზე.

კითხვა რეგიონებში თუ გაქვთ მიტანის სევისი?
პასუხიდიახ, მიწოდება ხდება მთელი საქართველოს მასშტაბით, დეტალები იხილეთ ანგარიშსწორების და მიწოდების გვერდზე.
კითხვა როგორ ხდება ანგარიშსწორება?
პასუხიპროდუქციის საფასურის გადახდა ხდება  ვიზა და მასტერ ქარდის პლასტიკური ბარათებით (Visa International, Master Card International).
კითხვა შეიძლება თუ არა პროდუქტის გადაცვლა ან დარბუნება?
პასუხიდიახ, შესაძლოა პროდუქციის დაბრუნება და გაცვლა. დეტალურ ინფორმაციას შეგიძლიათ ამ ბმულზე გაეცნოთ.
კითხვა როგორ გავიგო ჩემი ზომა?
პასუხიპროდუქტის გვერდზე არის მითითებული ზომის ცხრილი ან შეგიძლიათ მიმართოთ ჩვენ ადმინისტრატორს მესინჯერის საშუალებით, რომელიც სიამოვნებით დაგეხმარებათ სწორი ზომის შერჩევაში.
კითხვა რა ხდება თუ არ მომერგო ან არ მომეწონა პროდუქცია?
პასუხიიმ შემთხვევაში თუ არ მოგერგოთ ან არ მოგეწონათ შეძენილი პროდუქტი, შეგიძლიათ დაბრუნება ან გაცვლა. პროდუქტის დაბრუნებას უზრუნველყოფს მომხმარებელი. დეტალები იხილეთ ამ ბმულზე.
კითხვა როგორ გამოვიწერო პროდუქცია, რომელიც არ არის მარაგში?
პასუხიიმ შემთხვევაში თუ გსურთ პროდუქტის გამოწერა, რომელიც არ არის მარაგში.

უნდა მიმართოთ ადმინისტრატორს მესინჯერის საშუალებით.

ამანათის ჩამოსვლის ვადა შეადგენს 10-16 სამუშაო დღეს, თუ არ ემთხვევა დღესასწაულები ან არ არის სხვა შეფერხება ლოჯისტიკურ კომპანიის მხრიდან.

კითხვა რა არის Push-up ელასტიკი?
პასუხიPush-up ელასტიკი არის ელასტიკი, რომელიც ვიზუალურად ამრგვალებს უკანალს და ანიჭებს იდეალურ ფორმას.
კითხვა საიდან ჩამოგაქვთ პროდუქცია?
პასუხიჩინეთი, დუბაი და ამერიკიდან.